Instrukcja obsługi

Wybierz swój model urządzenia

Najczęściej zadawane pytania

Okres próbny możesz aktywować u swojego operatora na czas:

T-mobile – 7 dni

Play – miesiąc

Orange – miesiąc

Plus – 14 dni

Jeśli zrezygnujesz z korzystania z Bezpieczny Senior podczas okresu próbnego, nie ponosisz żadnych kosztów związanych z korzystaniem z usługi. W razie dodatkowych pytań związanych płatnościami zapraszamy do kontaktu.

Oczywiście. W dowolnej chwili możesz zrezygnować z usługi Bezpieczny Senior.

Posiadanie środków na karcie SIM znajdującej się w Zegarku GPS jest konieczne do wykonywania połączeń z Zegarka GPS, a także do korzystania z funkcji Nasłuch (opartej o połączenie wychodzące z Zegarka GPS).

Nie wymagamy podpisania umowy. Jeśli zrezygnujesz z usługi w trakcie okresu rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego okresu. W każdym momencie możesz włączyć i wyłączyć usługę w zależności od potrzeby.

Pakiet aktywuje się w aplikacji mobilnej lub WWW podczas dodawania urządzenia do konta.

Karta SIM jest zarejestrowana i ważna bezterminowo w przypadku aktywnego korzystania z usługi Bezpieczny Senior.

Formularz kontaktowy






Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:00 - 19:00)

kontakt@bezpiecznarodzina.pl
Dane firmy

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334